Łączna liczba wyświetleń

środa, 24 stycznia 2024

NIEDZIELA

 21.01.2024 r. NIEDZIELA piękna, śnieżna. 

Wracam pomału po chorobie do życia i tak bardzo chciałam się przespacerować po zimowym lesie. 

Spacer odbył się ale nie lasem a w naszym miejskim parku. Też cudownie było. 

Dziś jest środa i po śniegu u nas ani śladu, 

a wręcz wiosennie 10 stopni C.

Dobrze, że choć w niedzielę w bajkowej scenerii udało się pobyć.

A po spacerze, odpoczywamy i zajęcia co kto lubi...

...mąż układa puzzle które dostał latem w prezencie urodzinowym - panorama Vancouver KANADA...

...a ja testuję wzór z resztek włóczek które zalegają w szafie i pewnie powstanie kolejna powłoczka na poduszkę.

Pozdrawiam cieplutko - Małgosia W.

2 komentarze:

  1. U mnie też bez śniegu za to wieje przeokrutnie... Nie lubię takiej pogody. Wolę zimę taka jak u ciebie na fotkach :) Też uważam że najważniejsze to odpoczywać tak jak kto lubi. Serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię zimy, chyba, że jest ładna i słoneczna... jestem ciepłolubna :) Pozdrawiam i aby do wiosny :)

      Usuń