Łączna liczba wyświetleń

sobota, 22 stycznia 2011

SZYBKIE CIASTO

Dziś miałam w planach upiec całkiem coś innego, niestety brak czasu sprawił, że nie kupiłam wszystkich produktów. No i co robić, znając siebie jak nie upiekę ciasta to w niedzielę wyląduję w jakiejś cukierni, no więc stary zeszyt z przepisami do ręki i kartkowanie. Wpadł mi w oko przepis którego nie robiłam wieki całe na szybkie, tanie i bezproblemowe ciasto.

Oto przepis:

3 łyżki kakao
2 szkl. mąki pszennej
1 szkl. cukru
2 płaskie łyżeczki sody oczyszczonej (nie miałam :) dałam proszek do pieczenia)
2 całe jajka
1 słoik dżemu (wg upodobania, ja miałam porzeczkowy)

Wszystko razem mieszamy (mikserem najszybciej) i do piekarnika.
Piec 40 min. w 180 stopniach (najlepiej zaglądać, każdy piekarnik inaczej piecze).



SMACZNEGO :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz