Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 18 kwietnia 2011

SERNIK NA ZIMNO


...gdy nie ma się piekarnika a coś słodkiego chodzi za człowiekiem trzeba się jakoś ratować. Tak więc zrobiłam na niedzielę sernik na ZIMNO a raczej na szybko. Dawno nie podawałam żadnego przepisu, co prawda święta za pasem i słodkości będzie ale może komuś się przyda <:0)).


Oto przepis:

2,5 x 400 g serka homogenizowanego waniliowego
1 galaretka wiśniowa
1 galaretka truskawkowa
1 łyżeczka żelatyny
paczka biszkoptów


Tortownica o wymiarach 25 cm.
Na dno tortownicy wyłożyć biszkopty.
1 galaretkę rozpuścić w szklance gorącej wody i dodać 1 łyżeczkę żelatyny.
Gdy galaretka przestygnie wlać do serka i razem zmiksować, aby się połączyły składniki.
Otrzymaną masę wylać na biszkopty i do lodówki na 20-30 minut aby stężało.
W tym czasie rozrobić drugą galaretkę wg przepisu na opakowaniu. Na stężałe już ciasto wylewamy przestygłą galaretkę.
Do sera można dodać owoce, na wierzch również można udekorować owocami jak kto lubi, galaretki również mogą być w innych smakach wg upodobań.
Ja zrobiłam wersję szybkościową bez owoców i upiększania aby do kawki coś było.

I żeby nie było... przedstawiam moją kuchnię prowizorkę i chyba długo tak będzie, bo meble w których się "zakochałam" przekraczają w chwili obecnej nasz budżet, więc muszę poczekać. Ale jak już będę miała to co sobie wymarzyłam to chyba w niej zamieszkam.


Pozdrawiam gorąco - Małgosia W.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz