Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 26 marca 2019

BABECZKI ZAMIAST TORTU



Witajcie, dziś 26.03.2019 r. moja Wnusia Zuza skończyła 8 lat :). 



W tamtym roku zrobiłam jej tęczowy tort na urodziny. 
Zuza uwielbia ciasto marchewkowe, a skoro takie ma upodobania smakowe to nie mogło ich zabraknąć w tak ważnym dniu oprócz tortu. Postanowiłam zrobić jej przyjemność. 



Przepis na ciasto podawałam TU, z tej porcji wyszło mi 30 babeczek.


A tak swoją drogą to zachodzę w głowę kiedy to zleciało :) pamiętam jak przywieźlismy ją do domu, taką maleńką kruszynkę a dziś ma 8 lat :)


Patrząc na nią wspominam jak haftowałam jej metryczkę :), która wisi nad jej łóżkiem :).


Mam nadzieję, że w życiu będzie miała tylko same szczęśliwe i uśmiechnięte dni :).

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie
Małgosia W.







2 komentarze:

  1. Czas leci nieubłaganie. Szczególnie widać jego upływ po dzieciach. Twojej wnusi życzę wyłącznie słonecznych dni. Smaczny slodki poczęstunek przygotowalaś. Ci
    asto marchewkowe jest pyszne.
    Serdecznie pozdrawiam.
    Dorota z czaspasji.blogspot.com Mój komputer jest zepsuty, a z telefonu nie mogę w żaden sposób inaczej się podpisać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko w imieniu Zuzi :0). Masz rację po dzieciach widać jak czas upływa - niestety. Babeczki wyszły pyszne i już pozostały wspomnieniem :). Pozdrawiam

      Usuń