Łączna liczba wyświetleń

środa, 27 marca 2019

KOLOROWA SERWETKA

 Witajcie :)
Marzec dobiega końca i jak to u mnie bywa planów i pomysłów mnóstwo a czasu mało i tylko dwie ręce. Czasami się zastanawiam czy ja nie potrafię sobie czasu zorganizować?  czy za dużo chcę zrobić na raz a rozdwoić się nie potrafię :). 


Ale żeby nie było, że nic nie robię, ostatnimi dniami na szydełku zrobiłam sobie taką małą serweteczkę.


Wzór pochodzi z Anna robótki 3-2016 czyli troszkę gazetka poleżała sobie aż się doczekała żeby ją przejrzeć i się zainteresować.
A teraz umila mi picie herbatki.


Kordonek przywiozłam sobie z Kanady, taka nietypowa pamiątka :). 

Pozdrawiam - Małgosia W.



6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny umilacz sobie zrobiłaś:))))a ten kordonek bardzo kolorowy:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kordonek wpadł mi w oko gdy tylko zobaczyłam go, taki kolorowy :), choć muszę się przyznać, że miałam problem co zrobić z takiego kolorowego kordonka :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Małgosiu, nie ty jedna masz taki problem. W mojej głowie też mnóstwo pomysłów, a z ich realizacją kiepsko!
    Serwetka prześliczna, a dzięki kolorom nastrajająca optymistycznie.
    Serdecznia pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dorotko, podniosłaś mnie na duchu, bo już myślałam, że ze mną jest coś nie tak :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Śliczna kolorowe serweteczka. Idealna na wiosnę :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń