Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 16 kwietnia 2019

W OGRODZIE...

Dziś tak na szybko kilka zdjęć mojego ogrodu, który z dnia na dzień staje się piękniejszy, bardziej kolorowy, cieszy oczy i serducho.



Nie jestem ogrodnikiem, nie znam się na sadzeniu kwiatów, wszystko co mam w ogrodzie jest na zasadzie bo mi się podoba i tak powstaje moje małe miejsce na ziemi.



Dziś uwieczniłam na zdjęciach te roślinki które obecnie kwitną. 
Jutro wyjeżdżamy na ponad trzy tygodnie i muszę się nimi nacieszyć. 



Mam nadzieję, że po powrocie tulipany będą jeszcze kwitły, dopiero są w pąkach.




Drzewa pięknie kwitną, jest szansa na owoce, oby przymrozku nie było.



Ogródek jest malutki, za dużo nie poszaleję z roślinkami, drzewek i krzaków owocowych też nie ma za wiele, ale staram się aby było miło i przyjemnie :).

 

Pozdrawiam wiosennie - Małgosia W.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz