Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 7 lutego 2021

ZA NAMI STYCZEŃ 2021

Pierwszy miesiąc tego roku za nami, jak zawsze za szybko. Nie wiem czym to jest spowodowane, ale im jestem starsza tym czas szybciej ucieka. Czy wszyscy tak mają czy tylko ja próbuję złapać chwilę i chcę wszystko w jednym czasie zrobić? No cóż chwytaj dzień i tyle, trzeba cieszyć się tym czasem tu i teraz i nie narzekać, choć czasami marudzę jak małe dziecko. 

Dziś chwila wspomnień, jak minął styczeń 2021...

1) ZIMA 

Oj, mroźnie się zrobiło... 

mamy zimę i z tego cieszą się najbardziej dzieci...

Pierwszy raz od kilku lat trzeba było odśnieżyć przed domem :)


2) 21 i 22 stycznia DZIEŃ BABCI I DZIADKA


W tym roku bez przedstawień ale razem... 


...czas spędzony z nimi BEZCENNY...


...Jaś za wszelką cenę chce nauczyć mnie grać w szachy, może mu się uda? :)

3) NOWE KWIATY W DOMU


Chyba tęsknię za wiosną i ogrodem.

 Zamówiłam sobie na www.zielony-parapet.pl  dwa kwiatuszki.

1) Monstera 'Monkey Mask' 

2) Sedum Buritto Rozchodnik   

Zobaczymy jak im będzie z nami.

4) ROBÓTKOWO
Na szydełku zaczęłam serwetkę (to ta na zdjęciu), którą jakiś czas temu obiecałam Bratowej :)

xxx ciągle stawiam, niby coś tam przybywa ale jeszcze dużo przede mną.


I tak minął styczeń :)

A jak u Was? Mam nadzieję, że jesteście zdrowi i uśmiechnięci.

Pozdrawiam - Małgosia W.


2 komentarze:

  1. Bardzo aktywny Twój styczeń:)))czas faktycznie jakoś szybko leci:)))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu, z kim nie rozmawiam, czy to osoba starsza, czy całkiem młoda, wszyscy skarżą się na goniący w zatrważającym tempie czas.
    Uwielbiam szydełkowe serwetki. Ta dla Bratowej jest bardzo ładna.
    Od kilku lat marzyła mi się prawdziwa biała i mroźna zima. No i wreszcie jest. Mój najmłodszy (3-letni) wnuk dopiero teraz ma okazję poznać uroki tej pory roku.
    W sklepach pojawiły się przeróżne nasionka. Zaczęłam myśleć o wiośnie i pracach w ogrodzie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń