Łączna liczba wyświetleń

środa, 17 marca 2021

MAKRAMOWE KWIETNIKI

 

Makrama skradła moje serce, przeglądam różne strony z plecionkami i pieję z zachwytu. Kwietniki z makramy ostatnio stały się bardzo modne, podziwiałam, podziwiałam i nadszedł moment aby złapać za sznurki i coś samemu upleść. 

Jakiś czas temu byłam na warsztatch z makramy, myślałam, że zapomniałam  jak się plecie ale udało się :) tego się nie zapomina :) raz nauczone węzły zostają w głowie. 


Na początek powstały dwa wiszące kwietniki ale w planach jest jeszcze kilka. 

Kwiatów w moim domu przybywa. Nie potrafię się oprzeć gdy wstąpię do kwiaciarni to nie ma siły wychodzę choć z jednym kwiatem, nawet z marketu spożywczego potrafię wyjść z roślinką.

Muszę kiedyś zrobić wpis o moich kwiatuszkach :). Bardzo lubię kupować takie maleństwa z kilkoma listeczkami lub przynieść szczepkę i cieszyć się jak dziecko gdy rosną :).

Pozdrawiam - Małgosia W.

2 komentarze:

  1. Kwietniki super:)))ładne masz roślinki.ja jakoś słabo się nimi zajmuje:((Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kwietnik! Ostatnio bardzo podobają mi się plecionki i również przeglądam strony z makramowymi cudami:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń