Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 21 marca 2021

WARZYWNY OBIAD

Dzień dobry :)


Dziś tak przy niedzieli chciałam podzielić się z Wami pomysłem na obiad warzywny.
Nie jestem wegetarianką ani weganką ale ostatnio mój organizm się zbuntował na mięso, tak mam, że jem to na co mam w danej chwili ochotę :)  co podpowiada mi organizm :).

Wracam do tematu obiadowego. U mnie warzywa to: cukinia, marchew, pieczarki, papryka czerwona słodka, powinien być jeszcze batat, niestety nie miałam więc na blaszce wylądowały ziemniaczki, (można dołożyć jeszcze inne warzywa, co Wam tam podpowiada główka lub co macie w lodówce). 

 Kalafior też jest ale w postaci kotletów, które robi się tak jak kotlety mielone tylko zamiast mięsa jest kalafior ugotowany, pognieciony widelcem, ugniataczką do ziemniaków lub jak kto umie i co tam ma pod ręką, chodzi o to aby był rozdrobniony,  reszta składników jak do kotletów mielonych i gotowe.

Warzywa kroimy, przyprawiamy, polewamy oliwą, mieszamy i do piekarnika mniej więcej na 20 minut.

W tym samym czasie na drugiej blaszce wstawiamy do piekarnika kotlety z kalafiora. 

Obiad gotowy, można podać z jajkiem sadzonym. 

Nie jest to obiad niedzielny ale czemu nie, jak ktoś ma ochotę :).


Pewnie wiele z Was zna taki obiadek, ale tak dla zapisania pomysłu na obiad podaję, czasami zastanawiam się co by tu zrobić na obiad i przeglądam stare wpisy, będzie jak znalazł :)
Pozdrawiam - Małgosia W.

 

3 komentarze:

  1. Mi też ostatnio z mięsem nie po drodze a taka wersja obiadu bardzo mi się podoba a szczególnie te kotleciki z kalafiora, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Warzywka uwielbiam:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś dla mnie -wegetarianki :) Mniammm... Pozdrawiam cieplutko Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń