Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 2 marca 2021

xxx I SZYDEŁKO

Witajcie w marcu. 

Chcisłabym pokazać Wam postępy w xxx i szydełku. Pewnie trochę przynudzam, nic ciekawego się nie dzieje, nie mam nowych prac ale mnie to motywuję, aby coś robić i móc pokazać, że nie siedzę bezczynnie. Nie mam nic do siedzenia na kanapie i patrzenia się w sufit, jak ktoś lubi to czemu nie, ale mi tak trochę szkoda czasu na takie nic nierobienie. Zatem do pokazywania...

xxx - tak było na początku lutego


...tak "ręce"  wyglądają w tej chwili, jeszcze trochę pracy mnie czeka...


Serweta dla Bratowej: troszkę się powiększyła. Tak było na początku lutego...


...tak wygląda teraz. Jeszcze tylko siedem okrążęń i gotowa.


Miałabym troszkę więcej do pokazania gdyby nie zabieg na lewej ręce i musiałam robótki odłożyć do koszyczka. :)

Teraz w ramach rozruszania paluszków nadrobię zaległości. 

A w ogrodzie pokazały się krokusy, wiosna, wiosna....


Już tęsknię za ciepełkiem, długimi dniami i kawą na tarasie.
A jak tam u Was, też tęsknicie za cieplejszymi dniami czy jednak zima to Wasza ulubiona pora roku?


Pozdrawiam - Małgosia W.

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję że z ręką już wszystko dobrze:))))ja bardzo tęsknię za wiosną:)))nie przepadam za zimą nawet tą piękną i białą:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak przyjdzie czas na rozruszanie paluszków to ekspresowo skończysz haft i serwetke:) Piękne prace powstają. Zdrówka życzę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń