Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 28 września 2023

SWETEREKI DLA WNUKÓW

 Praca pracą ale czas na przyjemność też musi być... coś tam dziergam choć nie tyle ile bym chciała. Powstały 2 sweterki jeden kolorowy dla mojego wnuka Kubusia a drugi szaro-zielony dla Jaśka, to mój drugi wnuk :). 

Mam nadzieję, że chłopcy zadowoleni i z przyjemnością będą nosić udziergi zrobione przez Babcię a w zimne dni będzie im cieplutko.

1) SWETEREK DLA KUBY

Wykorzystałam resztki i niestety nie mam zdjęcia na Właścicielu sweterka.


2) SWETEREK DLA JAŚKA...

powstał z połączenia włóczki SZAREJ ALIZE (skład: 55% acryl 15 % alpaka, 30% wełna) + puszysta włóczka Provence Color 05 (skład: 73% bawełna, 14% alpaka, 14% wełna).




 

Sweterek kończyłam w podróży do Kanady, jakby nie patrzeć w Monachium czekaliśmy 8 godzin na samolot do Vancouver i 10 godzin w samolocie do Kanady to najlepszy czas na druty i czytanie książki :). W samolocie jeszcze nie dziergałam więc kiedyś musiał być ten pierwszy raz, dlatego specjalnie kupiłam drewniane druty aby mi nie zabrano przy kontroli bagażu. Muszę przyznać, że całkiem fajnie się nimi przerabia oczka.

Udało się skończyć i kanadyjska zima Jasiowi nie straszna.

 

Rośnie mi następca w dzierganiu... Kubuś bardzo chciał abym go nauczyła robić na drutach, troszkę trudno mu szło ale najważniejsze chęci... ja swoje pierwsze oczka na drutach też przerabiałam pod czujnym okiem Babci :)

 

Serdeczności przesyłam
Małgosia W.





12 komentarzy:

  1. Śliczne sweterki, chłopcy na pewno będą nosić z przyjemnością :)) Nawet widać po uśmiechu na buźce, że podoba się :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie prezenty tworzone z miłością są najcenniejsze! Super sweterki :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne sweterki :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudne sweterki zrobiłaś, widać że chłopcy zadowoleni, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadowoleni bardzo, dopominali się kiedy je skończę :) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Są urocze, tak jak i chłopaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje słodziaki, tęsknię za nimi bardzo. Kanada to nie Europa, że można w kilka godzin przejechać i cieszyć się towarzystwem wnuków :) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Świetne sweterki, akurat na pierwsze chłody. Teraz Panowie coraz częściej sięgają do robótek, może wyrośnie projektant mody dzierganej🤔. Pozdrawiam cieplutko ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może coś z niego będzie, bo męczył mnie okrutnie aby go nauczyć... po czym stwierdził, że to nie takie łatwe :) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń