Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 25 września 2023

WIELE NIE TRZEBA

 NIEDZIELA   10.09.2023 r.

Tak wiele nie trzeba abym poczuła się szczęśliwa... co roku spędzam kilka dni nad naszym polskim morzem. Bardzo lubię nasze szerokie plaże, drobniutki piasek, morze choć zimne to da się polubić, jedyny minus to pogoda która jest loterią. Aby nie padało to spacery brzegiem morza są mile widziane. 

W tym roku praca, praca i praca, brak czasu,  nawet nie myślałam o takiej przyjemności gdy padła propozycja ze strony męża abyśmy wyjechali na jeden dzień nad morze... zapowiadano ładną pogodę a  mi dwa razy nie trzeba powtarzać i postanowione:  jedziemy nad morze na jeden dzień

Pobudka 4:45 i godzinę później kierunek Dziwnów, tam mamy najdogodniejszy i najszybszy dojazd. Uczucie, że znowu jedziemy bezcenne :).  

Po godzinie 10-tej witałam się już z widokiem za którym tęskniłam. 


Śniadanie choć proste, smakuje wyjątkowo na świeżym powietrzu.

Kilka godzin nic nie robienia tzn. leżenia i czytania książki wystarczyło abym poczuła, że odpoczęłam. 

Po 16-tej rybka obowiązkowa i powrót do domu. 

TAK  WIELE  NIE  TRZEBA DO SZCZĘŚCIA... trzeba cieszyć się chwilą, tym co mamy tu i teraz... muszę zacząć myśleć pozytywnie bo coś ostatnio te pesymistyczne myśli chodzą mi po głowie. 

Polecam takie wyjazdy :).

Po głębszym zastanowieniu myślę, że dla chcącego nic trudnego i można sobie zorganizować choć jeden dzień przyjemności... czyli w tym roku wyjazd nad morze zaliczony.  :)

Pozdrawiam i do miłego

Małgosia W.

4 komentarze:

  1. Witaj Małgosiu,
    uwielbiam takie jednodniowe wypady. Bardzo często, bez wcześniejszego planowania, wybieramy się do Mrzeżyna lub Kołobrzegu albo do pięknych miejsc Dolnego Sląska.
    Serdecznie pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię wycieczki, choć ostatnio jakoś mało ich w moim życiu... Pozdrawiam serdecznie Dorotko :)

      Usuń
  2. Małgosiu, cudny, spontaniczny wypad za Tobą. Nawet jeden dzień pozwala na nabranie sił, odpoczynek i relaks. Cudnie, ze się wybraliście <3
    Pozdrawiam serdecznie, Agness<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że czasami wystarczy jeden dzień na zmianę otoczenia a człowiek od razu sił nabiera i chce się żyć :) Pozdrawiam i serdeczności przesyłam :)

      Usuń