Łączna liczba wyświetleń

sobota, 7 października 2023

GIEŁDA STAROCI

 01.10.2023 r. NIEDZIELA,

 ładna pogoda czyli nie za gorąco i nie zimno a w Świdnicy odbywa się GIEŁDA STAROCI, to trzeba się wybrać bo dawno nie byliśmy :). 

 

O tym wydarzeniu pisałam już nie raz, odbywa się ona w pierwoszą niedzielę miesiąca, na świdnickim Rynku.  

Bardzo lubimy pooglądać co też tam się znajduje, choć nie zawsze są to  tzw. starocie. 

 

Bywają rękodzieła, rzeczy których ludzie się pozbywają z domu lub są przywiezione z wystawek w Niemczech, Holandii lub Austrii. 



Niemniej jednak takie szperanie, oglądanie, podziwianie podoba mi się bardzo, ja to po prostu uwielbiam i odkąd pamiętam lubiłam takie grzebanie w strych szafach babci na strychu, a jako osoba dorosła po pracy wstępowałam do wrocławskiej DESY aby sobie popatrzeć na cudowności bo na kupno mnie nie było stać :) więc choć oczy nacieszyłam.


 Do Świdnicy zajechaliśmy na godzinę 11-tą i tu pojawił się problem z zaparkowaniem, brak miejsc,  objechaliśmy chyba całe miasto i jedyne miejsce jakie znaleźliśmy to przy parku.  




Czasami trzeba przyjąć co życie niesie, tak miało być, że po całym tygodniu pracy los postanowił zatrzymać nas w parku Centralnym abyśmy pospacerowali, odpoczeli i dopiero udaliśmy się na giełdę.






Czuję wdzięczność za te kilka chwil na ławce, na spacerze, za chwilę zadumy....

POZDRAWIAM I SERDECZNOŚCI PRZESYŁAM 
MAŁGOSIA W.

10 komentarzy:

  1. Małgosiu, świetny wypad na giełdę staroci, uwielbiam ją odwiedzać, niestety bardzo rzadko mam sposobność. Już mam taką ochotę na taki wypad, że aż mnie podpieka ;)))
    Pozdrawiam najserdeczniej, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego w listopadzie też pewnie będzie... ja uwielbiam takie spacery wśród staroci... Pozdrawiam i serdeczności przesyłam :)

      Usuń
  2. Witaj Małgosiu!
    Bardzo lubię giełdy staroci. To miejsca, gdzie wciąż można znaleźć prawdziwe "perełki" sprzed lat, nawet jeśli część oferowanego towaru to rzeczy, które już dawno powinny spocząć na śmietniku ;-))
    Pozdrawiam serdecznie!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Anitko!
      Myślę, że warto docenić towar sprzed lat... ja jestem sentymentalna i uwielbiam stare pamiątki rodzinne bo dzięki nim wracam pamięciom do przyjemnych chwil np. dzieciństwa. Spacerując po takiej giełdzie i przyglądając się niektórym rzeczom zastanawiam się jaką drogę przebyły, jaka historia się z nimi wiąże itp.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Wspaniałe miejsce też na taki targ staroci (u mnie funkcjonuje taka nazwa) się wybieram, po zdjęciach widzę że warto je odwiedzać, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, warto choćby popatrzeć i oczy nacieszyć :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Uwielbiam targi staroci:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam takie miejsca :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Oj, kupiłam parę fajnych rzeczy na giełdzie staroci w Świdnicy. Gdy nasz pobyt tam, zahacza o pierwszą niedzielę, koniecznie tam bywamy...
    Miłe dla oka fotki :) Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze z czymś wracam :) choćby to była jakaś mała rzeczy :) Pozdrawiam :)

      Usuń