Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 16 października 2023

NIEUDANY PROJEKT

 Mamy już jesień a ja chciałam powrócić do bluzeczki dzierganej latem... 

Pozazdrościłam dziewczynom, że na drutach mają takie cudne letnie bluzeczki i też zaczęłam swój projekt. Kupiłam włóczkę bawełnianą DROPS PARIS, wybrałam wzór prosty aby szybko poszło i do dzieła. 

Podczas przerabiania czułam, że coś idzie nie tak,  jakoś tak udzierg mi skręca, pomyślałam, że  po praniu i blokowaniu się wyprostuje i jakież było moje ździwienie gdy się okazało, że się nie wyprostowała i  jeszcze się skurczyła. 


Pragnę donieść, że prałam w letniej wodzie, w rękach, suszona na płasko.  Udzierg przelażał całe lato, dziś mam zamiar ją spruć i spróbować coś nowego, zobaczę tym razem jak mi pójdzie. W letnich bluzeczkach chodzę cały rok, zarzucam sweterek lub bluzę i jest OK :) . 


Nie mam pojęcia co zrobiłam i co poszło nie tak :( no cóż i tak się zdarza... czas pruć... i staje na koniec kolejki, teraz na drutach poduszka na której testuję wzór na kocyk dla maleństwa które przyjdzie na świat w kwietniu...


SERDECZNOŚCI PRZESYŁAM
MAŁGOSIA W.







4 komentarze:

  1. Najcudowniejsza wiadomość to ta, że nowe dzieciątko przyjdzie na świat, gratuluję! Więc mnie to nie dziwi, że podusia najważniejsza dla małej istotki :) Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowe życie nowa radość:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radość ogromna, tym bardziej, że wyczekiwane od wielu lat :) Pozdrawiam i serdeczności przesyłam :)

      Usuń