Łączna liczba wyświetleń

środa, 25 października 2023

NIE LUBIE CZAPEK...

Od dziecka tak mam, że czapka to zło konieczne, szaliki, chusty, opaski TAK ale czapki NIE. 

Zrobiło się chłodno i nabrałam ochoty na zrobienie sobie nowego komina. 


Internet to kopalnia inspiracji i przeglądając ofertę firmy DROPS znalazłam całą masę darmowych wzorów do wydziergania, że aż nie wiem który podoba mi się bardziej...

... muszę się z Wami podzielić może znajdziecie coś dla siebie :) 

 

... a ja myślę dalej.

Podobają mi się wszystkie i wszystkie chciałabym zrobić i mieć, taka zachłanna baba jestem :)

Chyba ten fioletowy komoplet sobie zrobię plus mitenki :) wydaje się prosty i szybki :0).
A Wam który komplet podoba się najbardziej?

Pozdrawiam i serdeczności przesyłam
Małgosia W.

 




6 komentarzy:

  1. Podobnie jak Ty nie przepadam za czapkami:)))wszystkie komplety bardzo ładne:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pozdrawiam i serdeczności przesyłam :)

      Usuń
  2. Mam identycznie, nie znoszę czapek. Ale teraz już noszę. Berety i czapki. A latem kapelusze. Lubię fantazyjnie, cos przypiąć, coś zestawić...
    Piękne propozycje Małgosiu, nie znałam tej firmy...
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapek też nie lubię ale berety to co innego a komplecik fioletowy też mi się podoba, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapki noszę, jak już jest bardzo zimno i wietrznie, ale uwielbiam je robić, w tym sezonie jestem w trakcie 31 i żadnej dla siebie😁. Pozdrawiam cieplutko ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam podobny stosunek do czapek, ale niestety skończyło się nawracającą neuralgią i teraz już od jesieni do wiosny bez czapki się nie ruszam. A przynajmniej jakiś berecik albo opaska musi być. Tak więc z czapkami się przeprosiłam :). A na strony Dropsa lubię zaglądać, tylko potem mam dylemat: co wybrać? Bo też mnóstwo projektów mi się podoba. Z tych, które pokazałaś, najbardziej mnie urzekł nr 3, z wrabianymi wzorkami.

    OdpowiedzUsuń