Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 7 maja 2015

FARTUSZEK...

taki prosty i szybki, uszyłam z materiału które ostatnio zakupiłam nahttp://houseofcotton.pl/.
W planach jest jeszcze jeden, fartuszki są nie dla mnie ale myślę, że będą się podobać.

Oto pierwszy:





Zdjęcia nie wyjściowe gdyż robione na ciepło zaraz po uszyciu i wieczorem
a dziś już pojechał do właścicielki.
Dawno nie siedziałam przy maszynie ale jakoś poszło, mam zamiar choć raz w tygodniu coś tam sobie uszyć. Zobaczymy czy  wytrzymam w postanowieniu tym bardziej, że jestem samoukiem i jak tylko coś idzie nie tak to się zniechęcam i odkładam robotę na zaś i tak oto mam pełną szufladę rzeczy które zaczęłam szyć ale coś mnie zniechęciło i tak sobie leżą, uśmiechają się i czekają na moje natchnienie.

Sklep internetowy z materiałami z czystym sumieniem mogę polecić, zakupy robiłam już któryś raz i się nie zawiodłam, dostawa szybka i sprawna a materiały takie jak w opisie.


Życzę miłego dnia - Małgosia W. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz