Łączna liczba wyświetleń

piątek, 29 maja 2015

MÓJ OGRÓD...

w maju i po trochę historii jak bardzo się zmienił od czasu zakupu domu :) czytaj szeregówka.
Nigdy nie podejrzewałam siebie, że praca w ogrodzie będzie sprawiała mi tyle przyjemności. 
Pamiętam jak się buntowałam gdy byłam nastolatką i rodzice kupili działkę od razu im zastrzegłam:
- ja tam robić nie będę, mogę pomóc owoce pozbierać :)

A tu proszę, wybieram, kupuję,  sadzę i choć nie znam się na roślinach ani na ogrodzie to  na zasadzie prób i błędów tworzę swój własny kawałek świata.

ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA

TAK JEST OBECNIE  MAJ 2015




A TAK BYŁO
MAJ 2010

MAJ 2011

MAJ 2012

niestety 2013 i 2014 w maju nie uwieczniłam:( ale pomału się zmienia i to mnie cieszy :)

A teraz parę roślinek które wytrzymały ze mną i się nie poddają :) 
mam nadzieję, że będzie im u mnie dobrze i zostaną na dłużej.








Jeszcze dużo pracy przede mną ale najważniejsze, że coraz bardziej mi się ta praca podoba :)

Pozdrawiam serdecznie - Małgosia W.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz