Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 26 czerwca 2017

KALENDARZ ADWENTOWY

Pewnie wyda Wam się śmieszne, wakacje się zaczęły a ja wyskakuję z KALENDARZEM ADWENTOWYM ale w 2016 roku za późno pomyślałam aby taki sobie wyszyć :).


Miałam mocne postanowienie, że oprócz metryczki dla Jakuba będę jeszcze wyszywać KALENDARZ ADWENTOWY. Niestety tak to jest z postanowieniemi, że postanowienia sobie a życie sobie i nie postawiłam ani jednego xxx aż do dziś. Metryczka była dla mnie najważniejsza i to ją chciałam skończyć w pierwszej kolejności, ale dziś mogę się pochwalić pierwszymi xxx przy kalendarzu.


Nie ma tego za wiele, ale do grudnia jest jeszcze pół roku (jak to brzmi - masa czasu)  i mam nadzieję, że uda mi się skończyć przed listopadem bo czekają mnie jeszcze woreczki do uszycia a 01.12.2017 r. powinien cieszyć oczy i sprawiać radość :).


A zatem zaczynam nową pracę bardziej kolorową :).


Pozdrawiam - Małgosia W.

7 komentarzy:

  1. Jeśli chcesz wyszyć tak duży haft do grudnia, to najwyższy czas zaczynać :)

    http://przystanek-klodzko.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutnie nie ma w tym nic śmiesznego,baa nawet myślę by pójść w Twoje ślady;) Co roku żałuję że znów nie wyszyłam kalendarza adwentowego...
    Kibicuje i trzymam kciuki by Twój kalendarz cieszył oczy 01.12! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się skusisz na kalendarz :) dziękuję za kibicowanie :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. To będzie piękny kalendarz:)))mnie czasem o tej porze roku zdarza się kupić ozdoby choinkowe:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł aby teraz kupić ozodby, tylko gdzie je dostać? Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Takie duże projekty koniecznie trzeba zacząć realizować wcześniej, więc ja się też nie śmieję, bo doskonale to rozumiem. Będziesz miała piękny kalendarz adwentowy. Trzymam kciuki za jego szybką realizację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawało mi się, że chyba trochę za wcześnie, ale jak tak się wpatrzyłam w tą robótkę to stwierdziłam, że już najwyższy czas. Pozdrawiam :)

      Usuń