Łączna liczba wyświetleń

sobota, 4 sierpnia 2018

ZNOWU BRZOSKWINIOWO :)

Tak jak przypuszczałam po wczorajszych bułeczkach ani śladu :) aby dziś było coś dobrego na popołudnie to upiekłam BABECZKI Z BRZOSKWINIAMI.



Babeczki robi się szybciutko, chyba dłużej się pieką. Z przepisu wyszło mi 27 apetycznych babeczek,  bardzo polecam… oto przepis:

BABECZKI Z BRZOSKWINIAMI

potrzebujemy: 

200g mąki pszennej
100g mąki pszennej pełnoziarnistej
1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia
1 płaska łyżeczka sody
1 jajko
250g jogurtu naturalnego
80ml oleju
100g cukru
 
1 opakowanie cukru waniliowego
350g brzoskwiń
Wymieszać razem obie mąki, proszek do pieczenia i sodę. 
W drugiej misce wymieszać jogurt, jajko, olej, cukier, cukier waniliowy i aromat śmietankowy. 
Brzoskwinie obrać i pokroić na kawałeczki.
Do mąki wlać mokre składniki i krótko wymieszać aby składniki się połączyły a następnie wsypać brzoskwinie, wszystko delikatnie wymieszać



Ciasto przełożyć do formy na muffinki wyłożonej papierowymi foremkami lub wysmarowanej masłem i posypanej mąką. 


Piec w temperaturze 200 stopni C przez 25 minut, najlepiej sprawdzić patyczkiem.


Babeczki są pyszne i mięciutkie a brzoskwinie dodają wilgotności, trudno się im oprzeć i coś mi się zdaję, że długo nie postoją bo ledwie uchowałam je do zdjęcia.


Smacznego i miłej soboty oraz niedzieli życzę 

Pozdrawiam - Małgosia W.

2 komentarze: