Łączna liczba wyświetleń

sobota, 1 grudnia 2018

GRUDZIEŃ CZAS ZACZĄĆ :)


Pierwszy grudnia przywitał nas śniegiem. Dla mnie jest to dzień od którego życie nabiera tempa tzn. ja nabieram tempa aby zdążyć ze wszystkim do świąt. Zaczynam myśleć o prezentach, strojeniu domu i świątecznym menu coraz bardziej poważnie. To ostatni moment na rozpoczęcie zakupów aby nie zostać z niczym na ostatnią chwilę a dzieciaczki zaczynają odliczanie do NARODZIN PANA JEZUSA otwierając kalendarze adwentowe. 




Oprócz kupnych kalendarzy co roku Synowa robi sama dodatkowy. W tym roku powstał wieniec cukierkowy a w nim oprócz słodkich niespodzianek są też zadania do wykonania.



W tamtym roku oglądałam w internecie jak dziewczyny otwierały przeróżne kalendarze i spodobało mi się takie oderwanie od codzienności. Postanowiłam, że w tym roku pobawię się razem z dziećmi i sprawiłam sobie kalendarz adwentowy ale zamiast czekoladek jest kawa i herbata. Każdy otwiera swój :)


Dziś pod jedynką znalazłam kawę o smaku cynamonowym...



...a do kawy były babeczki z kawałkami czekolady upieczone przeze mnie. Tak sobie myślę, że przydałby się kalendarz z menu na cały tydzień i ciastem na niedzielę aż do świąt:), oj,  fantazja mnie poniosła :).


Pozdrawiam grudniowo i życzę miłego czasu oczekiwania
Małgosia W.


2 komentarze:

  1. Pomysłowe kalendarze:). Babeczki wyglądają smakowicie:). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń