Łączna liczba wyświetleń

piątek, 28 czerwca 2019

SZEWC BEZ BUTÓW CHODZI

Przysłowie mówi, że SZEWC BEZ BUTÓW CHODZI i to prawda, a przynajmniej w moim przypadku tak jest. Dokładnie rzecz ujmując chodzi mi o haft xxx. 


Od lat haftuję, ale nie sobie, najczęściej są to prezenty, które zresztą bardzo lubię robić i dawać :). Ostatnio też jakoś mniej tych hafcików było i tak się stęskniłam za igłą i nitką, że postanowiłam wyhaftować coś dla siebie. 


Okazja się nadarzyła, a mianowicie - nasza 30-ta rocznica ślubu, którą obchodziliśmy 1 kwietnia 2019 r..  Obrazek ze schematem kupiony i czas zabrać się za haftowanie. 


Przede mną 8 kartek schematu, jestem ciekawa kiedy go skończę, ale nigdzie mi się nie spieszy... wszak przede mną 30 następnych lat małżeństwa :). 


Co jakiś czas pochwalę się jak mi idzie. A teraz do igły...:)


Pozdrawiam i życzę miłego weekendu - Małgosia W.

10 komentarzy:

  1. Fajny pomysł:))Powodzenia życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft się zapowiada, a i okazja wspaniała. Pozdrawiam serdecznie:). Małgosia,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że szybko się z nim uporam :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Piękna pamiątka powstanie, trzymam kciuki za realizację i wszystkiego najlepszego z okazji tak pięknej rocznicy!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), mam nadzieję, że jeszcze w tym roku go skończę :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Będzie wspaniała pamiątka, przyjemnego haftowania, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) haftować będzie się na pewno przyjemnie :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Małgosiu, gratuluję pięknej (perłowej) rocznicy. Niech Wam się wiedzie. Pomysł na rocznicową pamiątkę świetny. Motyw - uroczy.
    Tydzień temu obchodziliśmy koralową rocznicę. Kiedy ten czas zleciał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tobie Dorotko i Twojemu Mężowi też życzę wszystkiego co najlepsze i gratuluję pięknej rocznicy :) Czas leci nieubłaganie i też się zastanawiam kiedy to zleciało :) Pozdrawiam

      Usuń