Łączna liczba wyświetleń

środa, 12 czerwca 2019

UNIVERSAL STUDIOS - ZABAWA DLA KAŻDEGO

23.04.2019 r. wtorek, na ten dzień mieliśmy wykupione bilety do UNIVERSAL STUDIOS.

Myślę, że nikomu nie muszę przedstawiać iż jest to duży park rozrywki o tematyce kinowej z karuzelami, restauracjami, sklepami i paradami.

Przedstawiać nie muszę, ale chcę się z Wami podzielić wrażeniami a przy okazji wrócić wspomnieniami do dnia w którym znowu stałam się dzieckiem.

Bawiłam się tak, jak już dawno tego nie robiłam i wiecie co, polecam każdemu zapomnieć się choć na chwilę.

Zwiedzanie i zabawę rozpoczęliśmy od czarodziejskiego  świata Harrego Pottera.

Wchodząc do zamku w którym znajduje się sala obrad przed Czarną Magią

czy Pokój Wymagań oraz wiele innych sal...

...stanęłam do kolejki za turystami, myśląc, że tak spokojnie będzie cały czas,

jakież było moje ździwienie gdy całkiem nieświadomie  znalazłam się na magicznej przejażdżce pełnej emocji roller coasterem.

Razem z Harrym i jego przyjaciółmi szybowałam nad zamkiem mijając przeróżne stwory, wielgachne pająki oraz mroczne komnaty.

Kończąc wizytę u Harry Pottera myślałam iż jest to jedyna w swoim rodzaju atrakcja w formie przejażdżki, nic bardziej mylnego. Kolejny roller coaster na który weszłam myśląc, że to tylko zwiedzanie planu filmowego to: Mumia,

która okazała się jeszcze bardziej "ostrą" formą roller coaster, wciskającą w siedzenie z emocjami takimi jak spadanie do zapadającego się grobowca...

i transformersi, tu szarpanie i wybuchy a w koło walki robotów.
Niestety ale na atrakcjach typu roller coaster wszystkie torby, torebki, telefony, aparaty, kamery itp. trzeba zostawić w szatni czyli nie ma możliwości fotografii, a szkoda bo byłoby co nagrywać.  Można zakupić zdjęcie zrobione przez obsługę danego planu filmowego, koszt 20 $ za sztukę zdjęcia :( troszkę dużo.
Następną atrakcją była przejażdżka kolejką a właściwie wagonikami połączonymi, po planach filmowych i tu już spokojnie...

...zwiedziliśmy plany filmów takich jak:  "Wojna światów", "King Kong", "Szybcy i wściekli", 3D "Jurassic park", "Szczęki" , trochę efektów specjalnych jak np. spływająca woda z gór, która nas oblała czy trzęsienie ziemi i spadająca cysterna prosto na nas wraz z wybuchami, nie zapominając wspomnieć o rekinie ludożercy który wyskakuje z wody czy biegnące dinozaury a wraz z nimi nasz wagonik trzęsący się na wszystkie strony. Przejażdżka taka to godzina spędzona na planach przeróżnych filmów, w miasteczkach mniejszych lub większych z przeróżnymi atrakcjami, w przeróżnym klimacie grodzy, komedi lub horroru.

Oprócz zabawy i zwiedzania trzeba się posilić i tu wybraliśmy jedzenie w miasteczku u Harrego Potera.

Patery jedzenia jakie dostaliśmy dla czterech osób przeszło nasze oczekiwania, było bardzo dobre i bardzo dużo.

Restauracja też robi wrażenie :), bardzo pozytywne, jak dla mnie, choć bardzo mroczne i magiczne.

Objedzeni jak bąki zwiedzaliśmy dalej.

Park położony jest na różnych poziomach które łączą schody ruchome.

Atrakcji jest mnóstwo i nie tylko dzieci się tu dobrze bawią...

...tu zapomina się o problemach dnia codziennego.

Czas ucieka w tempie błyskawicy...

...i na przedstawienie z filmu "Wodny świat" się spóźniliśmy, a szkoda bo ponoć ciekawe.

Można spotkać i zrobić sobie zdjęcie z Marilyn Monroe...

...aby wejść na teren parku trzeba przejść kontrolę jak na lotnisku a następnie dostajemy plan parku i zaczyna się zabawa.

UNIVERSAL STUDIOS HOLLYWOOD spędziliśmy cały dzień i było nam zamało czasu aby wszystko zwiedzić, może kiedyś będzie nam dane odwiedzić to miejsce jeszcze raz.

Bardzo polecam, jeżeli tylko będziecie mieli okazję, to nie rezygnujcie z jednego dnia pełnego beztroski. :)