Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 21 stycznia 2021

DZIEŃ BABCI I DZIADKA

 Dziś dzień Babci i Dziadka, jakże inny od tych które do tej pory obchodziliśmy. 

Były przedstawienia w szkole i przedszkolu, dzieciaczki przejęte  tym wydarzeniem i my dziadkowie nie raz braliśmy urlop aby wziąść udział w tym ważnym dniu i być razem z wnukami. 

Dziś jestem wdzięczna, że możemy się spotkać, że jesteśmy zdrowi... 

i tego życzę wszystkim Babciom i Dziadkom aby jak najczęściej widywali swoje wnuczęta.

A teraz się pochwalę, taką laurkę dostaliśmy z mężem od naszej wnuczki Zuzi wraz z życzeniami.


Pozdrawiam - Małgosia W.


4 komentarze:

  1. Bardzo brakuje mi szkolnych i przedszkolnych przedstawień. Z wielką dumą oglądałam tańczących, recytujących czy śpiewających moich chłopaków. Mam nadzieję, że sytuacja się unormuje i za rok tradycja będzie kontynuowana.
    Laurka od Zuzi - cudowna! Piękne życzenia! Niech się spełnią!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) też mam cichą nadzieję, że za rok będziemy się cieszyć z przedstawień naszych pociech.

      Usuń
  2. Laurka Zuzi urocza, wie czego brakuje Dziadkom. Pozdrawiam 😁.

    OdpowiedzUsuń