Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 10 stycznia 2021

WEDDING MEMORY - HANDS (7)

 Witam :)

 Ostatni raz postępy w xxx WEDDING MEMORY-HANDS pokazywałam rok temu a dokładnie 02.01.2020 r. Składałam Wam życzenia aby rok 2020 był: spokojny, miły, przyjemny, uśmiechnięty bez trosk i kłopotów w pełnym zdrowiu... dziś większość z nas jest zadowolona, że już minął a jaki był to Wszyscy wiemy, każdego z nas nauczył czegoś... mnie na pewno... ale dziś do milszych rzeczy przechodzę i mam cichą nadzieję, że już tylko miłe chwile przed nami... :)

Na takim etapie xxx było 02.01.2020 r. ...


...po roku nie mam tego za wiele (powienien być skończony :( )...


...została jeszcze połowa do wyszycia. 


Taki ma być efekt końcowy :), zobaczymy kiedy to nastąpi?

Postanowiłam, że w roku 2021, moim słówkiem ważnym nie tylko w haftowaniu, ale we wszystkim co robię prywatnie i zawodowo będzie...

...SYSTEMATYCZNOŚĆ... i mniej brać sobie na "głowę".

Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli

Małgosia W.


10 komentarzy:

  1. Dużo weny twórczej Ci życzę Małgosiu! Wiem, co to znaczy :)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twoje postanowienie:)))Pozdrawiam serdecznie i dobrego roku życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Systematyczność to ważna cecha, często warunek sukcesu. Życzę Ci, Małgosiu, byś swoje postanowienia zrealizowała w 100%.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze , że masz takie postanowienie, cele trzymają nas w pionie. Haft doczeka się zakończenia w swoim czasie, jest piękny, więc warto poświęcić mu czas. Pozdrawiam cieplutko 😍

    OdpowiedzUsuń