Łączna liczba wyświetleń

środa, 4 września 2019

KALENDARZ WIELOLETNI

Dziś pochwalę się Wam kalendarzem wieloletnim lub wiecznym kalendarzem :)


Kalendarz wieloletni, jak sama nazwa wskazuje będzie na wiele lat. 


W kalendarzu tym jest tylko cyfra i nazwa miesiąca, nie ma roku ani dni tygodnia... tak mi się spodobał pomysł aby posiadać taki kalendarz, że postanowiłam sobie zrobić :), tak zrobić, choć wiem, że można też kupić gotowy ozdobiany bardziej lub mniej :).  


Od dłuższego czasu maleńkimi krokami ozdabiałam klacki z kalendarza techniką decoupage.




 Niestety jeszcze mi bardzo, bardzo daleko do doskonałości, ciągle się uczę i idzie mi to strasznie powoli a i czasu nie mam tyle ile bym chciała,  ale jak dla mnie, to może być :).  



Do nowego roku jeszcze mamy parę miesięcy ale kto zabroni zacząć rok od września :)... no w końcu rok szkolny to też jakby nowy rok, coś się nowego zaczyna :). 


A tak prezentuje się mój kalendarz z każdej strony :)...


z przodu... 


z boku...


z drugiego boku...


 i z tyłu :).


 I żeby nie było, że ja taka zdolna jestem, dużo pomogły mi serwetki z pięknymi motywami oraz papiery do decoupagu, reszta to tylko przyklejanie i przyjemność spędzenia czasu... GOTOWE :).


Pozdrawiam serdecznie i miłego września życzę - Małgosia W.

14 komentarzy:

  1. Małgosiu, kalendarz jest prześliczny. I ja planowałam wykonać podobny, ale ostatnio jestem z decoupage na bakier. Najzwyczajniej nie mam czasu albo jestem słabo zorganizowana - wraz rosnącą liczbą lat.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, kalendarz od stycznia tworzyłam i też twierdzę, że coś z czasem jest nie tak albo to ja jestem słabo zorganizowana... :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Jest piękny:)))i wyjątkowy:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu to najpiękniejszy kalendarz jaki kiedykolwiek widziałam!!!! Niesamowity i oryginalny! Cudo! Buziaki kochana :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dziękuję bardzo :) mój kalendarz jest taki sobie w internecie można znaleźć naprawdę cuda zrobione, ale najważniejsze, że jest mój, jedyny i niepowtarzalny i mam nadzieję, że posłuży jeszcze wiele, wiele lat a może i pokolenia :) czas pokaże. Pozdrawiam i serdeczności przesyłam :)

      Usuń
  4. Jest wspaniały! Pomysł, decoupage- rewelacja! Też kocham tę technikę. Pozwala na tworzenie pięknych dekoracji w dość prosty sposób, chociaż i ona ma wiele możliwości. Pozdrawiam ciepło Pola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Polu :) czasami mam natchnienie i bardzo lubię wtedy coś sobie potworzyć :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Świetny pomysł,taki kalendarz bardzo mi się podoba, podziwiam wykonanie, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Pozdrawiam i serdeczności przesyłam :)

      Usuń
  6. Wspaniały pomysł i wykonanie:). Pozdrawiam cieplutko:).Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Małgosiu :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  7. Małgosiu, Twój kalendarz jest po prostu prześliczny <3 Decoupage to dla całkowicie obca sztuka i zawsze prace nią wykonane zachwycają mnie :)
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo, czasami lubię się pobawić tą techniką choć bardzo dużo nauki przede mną. Podziwiam prace dziewczyn, które wykonują tą techniką cudowności... Pozdrawiam i również uściski przesyłam :)

      Usuń