Łączna liczba wyświetleń

sobota, 5 października 2019

ZAMIAST KARTKI ROCZNICOWEJ...

W sierpniu bardzo bliskie mi osoby obchodziły swoją 25 rocznicę ślubu. 


Niestety nie mogliśmy razem z nimi świętować  srebrnego jubileuszu więc postanowiłam zrobić im niespodziankę w postaci mini albumiku zamiast kartki rocznicowej. 


Albumik powstał metodą scapbookingu 



(raczkuję dopiero w tej technice) a zdjęcia pochodzą z tegorocznego pobytu w USA gdzie razem przebywaliśmy i często wspominam spędzone wspólnie chwile. 



Mam nadzieję, że taki mini albumik spodobał się jubilatom :).





Zdjęcia zrobione przeze mnie i męża, więc ich na pewno nie mają... 



...więc tym bardziej będą mogli powspominać sobie czas spędzony razem.


Pozdrawiam w deszczową sobotę... 
mam nadzieję, że u Was piękna złota jesień
Małgosia W.

11 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na album, obdarowani na pewno bardzo się ucieszą. Album jest cudny :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) byli zachwyceni pomysłem :) Pozdrawiwm

      Usuń
  2. Małgosiu, album wyszedł Tobie piękny! Prezent wspaniały :) Ślicznych papierków użyłaś - te kwiaty są cudowne! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo spodobał mi się ten papier i od razu wiedziałam, że będzie na album :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Prezent wspaniały zrobiłaś:))na pewno spodobał się jubilatom:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały gest Małgosiu! To piękne móc obdarować kogoś własnoręcznie wykonanym prezentem. Takim od serca... w ten sposób przekazałaś im cząstkę swojej energii. To najcenniejsze... Serdeczności zostawiam Polka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Polu :) moja Bratowa też stwierdziła, że bardziej docenia ten prezent, właśnie dlatego, że jest od serca :) Pozdrawiam i serdeczności przesyłam :)

      Usuń
  5. Świetny prezent zrobiłaś znajomym, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez dwóch zdań, Małgosiu, taki przecudny album ucieszy zdecydowanie bardziej niż kartka. Piękny prezent.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, prezent bardzo się spodobał, właśnie dlatego, że jest od serca :) Pozdrawiam i serdeczności przesyłam :)

      Usuń