Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 31 października 2019

WEDDING MEMORY - HANDS (4)

Dziś już czwarta odsłona mojej pracy i jestem w szoku, że to już cztery miesiące jak zaczęłam dziubać pamiątkę rocznicową a jak powolutku to idzie :(, jak malutko mam zrobione. W tym miesiącu jeszcze doszło spowolnienie przez moją operowaną rękę i już mnie palce swędzą aby złapać za igłę... :) Dość tego marudzenia czas na pochwalenie się...

Tak było miesiąc temu...


...a tak wygląda praca na dzień dzisiejszy...


...i gdy tak się przyglądam i porównuję to kilka xxx przybyło mimo wszystko.
Dobrze, że takie porównania robię bo gdy tak sobie dziubię, to mam wrażenie, że wogóle do przodu nie idę :) i nie widać zmian.


A oto efekt końcowy... oj, jeszcze dużo przede mną.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia - Małgosia W.

10 komentarzy:

  1. To będzie piękna praca! Też mi się taka marzy :) Powolutku i do przodu już widać postęp w hafcie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu najważniejsze, że przybywa xxx :)) Ręka teraz jest najważniejsza, jak będzie sprawna to i krzyżyki będą nowe :) Pomalutku, ale do celu :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzyżyków przybywa i cieszy mnie to, bo pomaleńku widać co nie co... :) a ręka już coraz bardziej sprawna :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Wyłania się coraz piękniej! będzie cudna praca! Pozdrowienia, Pola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już coraz ładniejsza i cieszę się jak dziecko :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Krzyżyk do krzyżyka i będzie cudowny efekt.Pozdrawiam jesiennie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xxx przybywa i mam nadzieję, że będę zadowolona z efektu końcowego :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Małgosiu, podziwiam Twoją cierpliwość. Postępy są widoczne. Jeszcze trochę i skończony haft będzie cieszył oko.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko, stawianie xxx mnie wycisza i cieszę się każdym postawionym xxx :) Pozdrawiam :)

      Usuń